Részletek:
Cél:
A szakképesítéssel rendelkező képes:
- az ingatlan üzemeltetésével, fenntartásával kapcsolatban adminisztrációs feladatokat ellátni
- az ingatlan üzemeltetésével, fenntartásával kapcsolatban szervezési és ellenőrzési feladatokat ellátni
- megbízási szerződés alapján jogi eljárásokban részt venni, jogi eljárásokat kezdeményezni
- megbízási szerződés alapján javaslatokat készíteni a döntéshozóknak
- működési és tőkeköltségvetést készíteni
- hasznosítási javaslatot készíteni
- pénzügyi beszámolót készíteni
- ingatlan bérbeadási tevékenységet végezni
- megbízási szerződés alapján munkaszerződéseket és megbízási szerződéseket kötni
- megbízási szerződés alapján karbantartási és vállalkozási szerződéseket kötni
- pályázatokat készíteni és pályázatokat kiírni
- előkészíteni és lebonyolítani az ingatlan felújítását
- szervezni a tűz-, baleset-, érintés-, és környezetvédelmi feladatok ellátását
- kapcsolatot tartani a külső és belső partnerekkel
- szervezni a közgyűléssel kapcsolatos feladatokat
- alkalmazni a hulladékok kezelésére vonatkozó általános előírásokat
Előfeltétel:
200 óra 40 alkalom:
129000.-Ft (az ár tartalmazza a vizsgadíjat)
Egész évre hírlevél: +10.000.-ft+ÁFA

Teljes mértékben elégedett vagyok a szaktanárok felkészültségével, előadásaival-oktatásával kapcsolatban is. A megszerzett tudás nagyszerű előrelépést és könnyebbséget jelent a mindennapokban.
Tematika:
11446-12 Társasházkezelő feladatai |
A modul célja, hogy a résztvevő legyen képes:
– Képviselni, védeni a tulajdonközösség érdekeit – Közgyűléssel kapcsolatos szervezési és adminisztrációs feladatokat ellátni – Feladatokat hajtani végre a közgyűlési határozatokban foglaltak szerint – Kezelni és őrizni a társasház iratait – Ellenőrizni, frissíteni és adatokkal tölteni fel az adatbázisokat, naprakész információs rendszert működtetni – Könyvelni a napi pénzügyi mozgásokat – Figyelemmel kísérni az aktuális pénzügyi helyzetet – Fizetési kötelezettségeket teljesíteni – Kapcsolatot tartani a pénzintézettel – Ajánlatokat kérni pénzügyi megtakarítások és kölcsönök vonatkozásában – A számviteli szabályoknak megfelelően elkészíteni a közgyűlés számára a társasház beszámolóját – Pénzügyi tervet készíteni – Figyelemmel kísérni a jogszabályi változásokat (különösen társasházi, adó- és számviteli, építési ügyekben) – Karbantartási és felújítási tervet készíteni – Pályázati lehetőségeket keresni, pályázatokat írni, kiírni – Árajánlatokat bekérni és javaslatokat készítni a döntéshozóknak – Kapcsolatot tartani a közműszolgáltatókkal, szakhatóságokkal, karbantartókkal – Panaszügyekben eljárni, visszajelzést adni – Megbízási, szolgáltatási, bérleti és vállalkozási szerződésekben eljárni – Azonnali beavatkozást igénylő hibák elhárítására megbízást adni, azok elvégzését ellenőrizni – Megszervezni a tűz-, baleset-, érintés- és környezetvédelmi feladatok végrehajtását – Előkészíteni és szervezni az ingatlan felújítását – Jogi, fizetés meghagyási, birtokháborítási, birtokvédelmi eljárásokat kezdeményezni – Naprakészen követni a tulajdonosok változását – Együttműködni a számvizsgáló bizottsággal |